Brojač posjeda

srijeda, 12. prosinca 2012.

Moj hobij

Moji hobiji su sviranje violine i treniranje odbojke. Violinu sviram već 5 godina i super mi je. Za violinu sam se odlučila nakon jednog koncerta na kojeg su me odveli moji roditelji. Iako mi je na početku bilo teško svakodnevno vježbati sad sam se već naviknula. I da sada nakon 5 godina ponovno moram birati izabrala bi isto zato što mi se sviđa. Trenirati odbojku počela sam prije godinu i pol. Za odbojku sam se odlučila nakon što sam vidjela plakat ispred škole stranih jezika koju također pohađam. I ostala sam zato što mi je bilo zabavno. Zanimljivo mi je to što moramo funkcijonirati kao tim i što nije jako grub sport. Iako nemam baš puno slobodnog vremena zbog svojih hobija i svakodnevnog vježbanja violine sretna sam jer znam da će mi se to sve jednoga dana vratiti. 


Nema komentara:

Objavi komentar