Brojač posjeda

petak, 14. prosinca 2012.

što bih htjela postati u životu

Neznam još što  bih htjela postati u životu, zanimaju me mnoge stvari, možda učiteljica ili odgajateljica...Stvarno neznam, ali znam da moj posao iz snova mora biti nešto vezano uz djecu zato što ih obožavam. Znam da je to ponekad teško i zamorno, ali jednostavno znam da bi to jednoga dana voljela raditi. Moj najveći uzori su mi moji roditelji. Moja mama bila je odgajateljica i ona ima veliko iskustvo u odgajateljstvu i željela bih biti kao ona. Mama  uvijek zna što treba napraviti u nekim situacijama i baš zato je moj uzor. Iako više ne radi u vrtiću (sada se brine za svoju djecu) i dalje se dobro snalazi u svim životnim situacijam sa svojom djecom isto kao i moj tata. Imam neke slavne uzore, ali više volim kada su mi uzori neki ljudi koje poznajem, a ne netko kojeg nikada u životu  neću upoznati. Iako još točno ne znam što ću postati u životu znam neke svoje ciljeve koje želim ostvariti  i nadam se da ću ih ostvariti...

Nema komentara:

Objavi komentar