Brojač posjeda

petak, 14. prosinca 2012.

Moja najbolja prijateljica

Moja najbolja prijateljica zove se Ana. Nas dvije idemo u istu školu i u isti razred. Upoznale smo se u trećem razredu osnovne škole nakon što je ona došla u moj razred i od tada smo najbolje prijateljica. Najbolja prijateljica mi je zato što je jako dobra i pametna osoba. Ana je sportski tip i trenira atletiku. Dosta je jaka, ali je i jako niska, stalno je vesela i nasmijana. Nas dvije gotovo se nikada ne svađam i uvijek pomažemo jedna drugoj. Ana ima dobar smisao za humor i baš zato smo se tako dobro sprijateljile. Uz Anu imam još par jako dobrih prijateljice Kristinu, Luciju, Karlu, Valentinu, Leu, Ozanu... I svi dosta zajedno družimo. Sretna sam što imam tko dobre prijatelje koji mi pomažu koji me vesele

Nema komentara:

Objavi komentar